torsdag 30 juni 2011

Rask promenad

Dagen började lite väl tidigt idag, redan vid 05. Esbjörn somnade om men då vaknade Svea och hon fick komma över till vår säng. När vi väl började komma till ro då vaknade Esbjörn igen och klockan var nästan 8. Jahopp.

Men när Pontus kom upp passade jag på vila 1 timme, i denna värmen tar energin slut speciellt om jag vaknar så tidigt. Skönt få sova lite.
När han åkt till jobbet tog jag barnen i vagnen på en rask promenad i 1,5 timme. Barnen sov lite, enda gången Svea sover numera är när man är ute och går längre sträckor. Men hon behöver sova lite i af i värmen, annars blir hon så superkinkig sen på kvällen.
Riktigt svettigt men skönt komma ut. Kan inte alltid styrketräna, behöver ju få upp kondisen med ;)

Mötte Viktor på vägen hem och lånade med mig deras hundar hem. Lite underhållning till barnen, och dom slapp va ensam hemma. Så Liz kom vid 18 hämtade dom så hade dom knappt 3h.

Sista dagen idag som mammaledig.
Känns ju inte så eftersom jag ändå kommer bara va hemma med dom som arbetslös, så riktiga livet börjar inte ännu.
Få vi se vad som sägs imorrn, om något nytt tillkommet sen sist jag va inskriven dvs våren 09.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar