måndag 5 mars 2012

Fullt ös

Idag har jag fått mycket gjort, känns skönt vara tillbaka med energi igen. Lämnade barnen på dagis som knappt hade tid säga hej då så dom har nog saknat dagis :)

Hemma fick jag tvättat lite samtidigt som jag skrev ihop vårt grupparbete som ska in på torsdag. Imorgon ska jag och Anna ses för att stämma av och få ihop en slutkläm, men känns bra!

Simmade 25min idag, vi var som packade sillar :/ inte alls kul. Trivs bättre i stan om jag ska simma.

Har äntligen bokat tid till kiropraktor och va där kl: 14 idag. Sån trevlig kvinna och nu är man nästan som ny. Har gått lite för länge med detta så ska dit igen om 2 veckor för nacken och axlarna framför allt är stela och musklerna jobbar för fullt därav jag har konstant spännings huvudvärk. Är en privat klinik så kostar 400:- per gång men jag vill känna mig säker när det handlar om knäcka ens kotor och har blivit rekommenderad hit av en vän.

Sedan ikväll mötte jag Magnus på Eurostop och fikade, trevligt ses igen. Kom hem lite innan 20, så nu är jag trött efter en dag med fullt ös.

Mvh Lory

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar