onsdag 25 april 2012

Onsdag

Kände mig såhär (se bilden) imorse och under dagen. Men då vi bokat in fotografering för ett tag sen genomförde vi den och tänk vad lite smink kan dölja ;) Tror det blev bra bilder barnen är duktiga men vill ju gärna vara med hela tiden och det är ju skoj att ha bilder på bara mig & Pontus också. Men brukar inte vara några problem för Maria att få till bra bilder. Längtar redan efter att få skivan.

Åkte inom apoteket i stan och köpte näsdroppar med kortison, de som Vallås hade igår var nån sämre variant :( och fler panodil så nu jäklar ska jag kunna kurera mig ordentligt.
Känner jag orkar knappt sitta vid datorn 1 timme sen börjar ögonen svida och man är sjukt tung i huvudet så har försökt sova/vila så mycket jag bara kunnat. Så blev knappt 2 timmars effektiv tid på tentan, men ska se vad Linda tycker och skriva det sista imorgon oavsett hur jag mår.



1 kommentar:

  1. Usch näsan ser ut som min har varit!
    Krya på dig!

    kram

    SvaraRadera