tisdag 24 april 2012

Tisdag

Var man förkyld igår så var allt värre idag :( morgonen är aldrig rolig man har ont i kroppen och kan knappt andas. Har i af köpt näsdroppar idag med kortison i de andra hjälper inte ett skvatt.

Fick gjort lite på tentan i förmiddes, tycker dock att jag inte får ihop det riktigt. Ska ju vara nåt flyt i texten, trycka in en massa begrepp och vara på max 3 sidor. Sen om jag valt ett ämne som verkligen går att göra en undersökning om vet jag inte, men får väl hoppas på ett G, det är allt jag begär.

Gick till dagis idag, kände jag behövde frisk luft och solen sken. Blev vi stannade till på en lekplats på hemvägen så de fick leka av sig en stund. Tyvärr vill ju Svea alltid gunga, gunga, gunga och Esbjörn blir åksjuk av det så han springer lite fritt medan man gungar henne sen får man tvinga henne därifrån så man kan va med Esbjörn också. Blev tyvärr bara en kort sväng då lillkillen så klart bajsade och jag inte hade med mig nåt... Man blir lite bekväm med att Svea är blöjfri så skötväskan hänger oftast här hemma... jaja förhoppningsvis kommer det fler soliga dagar och att jag kommer ihåg ta med mig grejor till dom.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar