söndag 30 december 2012

Julklapp till mig själv

Har ju köpt en julklapp till mig själv i år. Eller ja jag brukar ju köpa presenter lite då och då till mig själv när det är nåt speciellt jag vill ha. Eftersom man haft en bra termin i skolan med bara VG och att jobba extra har gett extra kosing blev det en surfplatta till mig :D
Blev en Samsung Galaxy Tab 2 10.1, se länken nedan. Fyndade den på lite julrea så blev billigare än vad priset är på nu :)

http://www.electroworld.se/product/datorer-tillbehor/surfplatta/GTP5110ZWANEE/samsung-galaxy-tab-2-10-1-16gb-wi-fi-vit

Så ikväll blev det att jag budade hem ett fodral till surfplattan från tradera! Hamnat på tradera igen nu senaste tiden. Blivit både 2 väskor, nu ett fodral. Alltid trevligt få snygga grejor till ett vettigt pris.

Nu går jag bara och väntar på att det ska bli vardag så mitt paket kan komma fram på posten ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar