lördag 22 december 2012

Tillbaka

Längesedan man uppdaterade, förlåt. Men varit en riktigt tråkig period. Inte haft ork eller lust med något. Bara varit skola, jobb eller vardagssysslor, som känns mindre skoj att blogga om.

Men nu känner jag att det är dags att rycka upp sig och återfå min gamla energi och även komma iväg till gymet igen. Inte tränat på en månad nu... Illa.
Så köpte lite kosttillskott på Apoteket och hoppas de hjälper lite.
Sedan är planen ta upp träningen igen efter nyår. Kanske klämma in nån dag här mellan jul/ nyår beroende på hur de har öppet. Jag jobbar ju en del med nu dessa veckor då man har jullov.

Ikväll kom syrran hit på middag och efter vi lagt barnen åt vi chokladmousse till efterrätt. Pontus hade jag skickat iväg med en kompis så de gick på bio. Alltid trevligt när vi alla ses, men kände jag behövde bara vara med syrran ikväll. Vi kollade på polarexpressen och à nightmare before christmas. Mysiga och juliga filmer.

Nä nu dags att sova ska jobba imorgon 11-19.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar