söndag 22 juli 2012

Hishultarundan

Jobbade 7-14 igår sedan vid 15 kom brorsan och hämtade mig så for vi till honom nere i Vallberga.
Var cruising igår som började vid 15, men vi hann dit och alla samlades på en parkering för att sedan cruisa till Mellbystrand. Ställde vi upp oss på stranden, men var kallt som fan för det blåste riktiga höst vindar.
Sedan körde vi genom Skummeslöv och till Båstad. I Båstad vart det grillning och allmänt chill.
Förutom korv med bröd bestod min kost utav cider, öl och rödvin så idag känner man sig därefter :/ jag klarar inte riktigt vara utan mat ett dygn, min mage ekar av tomhet och kroppen har noll energi.

Jag och syrran skulle ju hemåt så vi var 3 bilar som körde mot Halmstad och jag blev avsläppt lite efter 01. Syrran fortsatte festa i stan.

Jäkligt rolig kväll, skön stämning, bra musik och massa glada människor!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar