måndag 10 september 2012

Helg i Kristianstad

Helgen spenderades i Kristianstad då Sara & Linus gifte sig i lördes. Vi bodde på ett fint Bed and breakfast nära city där även Ingrid & Kari, Ida & Lars och Thomas bodde!
Pontus har över 700 bilder att gå igenom så än har jag inga bra att visa mer än dessa jag fått av Ingrid.

Va ett fint kyrkbröllop även om Pontus stod så vi inte kunde se honom :(. Barnen va ganska så tysta, fuskade och hade napp med till Esbjörn.

Festen var i en lokal lite längre bort med fin dukning och god mat. Va fler barn med än mina så det va high life på alla. Men jag hade nog haft det roligare utan barn, kan man va mera social och koppla av. Den dagen jag gifter mig vill jag ha det barnfritt fast Pontus kan säkert inte va utan dom. Vi får väl se vem som vinner den diskussionen ;).

Här ser ni dom uppklädda och fina. Inte varje dag det händer!

1 kommentar: