måndag 10 september 2012

Nya tag

Idag börjar vi på ny kula med träning och kosten. Slarvat lite för mycket i sommar...
Så blev min vanliga PW runda och proteinshake efteråt som frukost. Inte det godaste men om en vecka har jag vant mig ;).

Sedan har dagen spenderats på stadsbibblan med uppgifter inför seminariet på torsdag. Märks man inte kommit igång, allt tar sån tid och jobbig läsning eftersom det är politik. Men 2/3 gjort och jag har imorgon em och onsdag med på mig.

Blev kort runda på stan för handla frukt, nytt kollegieblock och fixa glasögonen. Avskyr att de är så känsliga för stötar så har haft skav bakom öronen lite för länge.

Bild på mig från lördes, blåste ganska så bra utanför kyrkan så att man plattat håret och sprayat på plats syns inte.

1 kommentar:

  1. Ja det var friska vindar! Men du var så fin ändå!
    kramis

    SvaraRadera