fredag 8 februari 2013

Pysseldag

Idag är jag hemma med barnen då de båda har hög feber och är supersnoriga. Pontus fick hämta dem efter lunch igår på dagis.
Suck.
Hade hoppats på vår del av dessa baciller var över.

Ihelgen jobbar jag 11-19 resp 12-20 så Pontus är hemma med barnen. Så de kan bara mysa, kolla film och äta glass då vi laddat med godsaker.
Ibland får man va lite onyttig ;) och barnen klagar inte.

Själv har jag haft en intensiv vecka så har ingen ro i kroppen att bara vara, så tvättat upp allt, borrat upp nyckelhuset och skruvat dit barnens krokar.
Fick bli en sväng med dammsugarn då det blir smutsigt av att borra. Så NU är jag ikapp med alla sysslor som varit på "att göra" listan.
Och på fm läste jag lite litteratur då vår gruppuppgift måste anknyta till en viss bok. Är så omotiverad när jag måste läsa något, men 5 kapitel fick jag avverkat.

Nu kan helgen börja.
Har tänt lite ljus och är nöjd med senaste ommöbleringen.



1 kommentar:

  1. Ser jättefint ut! Skönt att få undan sånt som man tänkt göra länge...

    Kram Ingrid

    SvaraRadera