måndag 4 februari 2013

Paket

Idag kom mitt paket från bluebox :)
Hade beställt det söta lilla huset med fåglar med nyckelringar till Pontus, lite som alla hjärtans dag gåva.
Men efter några tuffa veckor utan snus och jag gjorde fel med hans älskade korvsoppa så fick han den idag. Sen jobbar han ändå eftermiddag den 14 så vi får passa på mysa denna veckan.

Insåg att min enda hellediga dag denna månad är den 16... Så nu är mitt lilla projekt att fixa barnvakt så vi kan ut och äta eller gå på bio eller nåt. Huvudsaken är jag och gubben får lite egentid nu med allt extra jobbande.

Till mig själv blev det lakrits och vakumpump till vin. Pontus avskyr vin så jag dricker det väldigt sällan men ibland vore det gott med ett glas utan att hela flaskan måste drickas upp inom ett visst antal dar.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar