tisdag 19 februari 2013

Huskurer

Barnen är nu tillbaka på dagis och de är friska. Lite hosta har de ju kvar men den kan tyvärr sitta kvar länge.

Själv kör jag nu på de sista huskurerna och är jag inte bättre på måndag blir det vårdcentralen. Blev sinova tabletter som ska hjälpa mot bihålorna och köpte även än nässköljare. Fy fan vad vidrigt! Tyvärr fungerar det bara på ena näsborren den andre är antingen blockerad av snor? Eller är den igenväxt? Har ju ofta problem med näsan men alltid trott det berodde på att jag var beroende av näsdroppar för ett par år sen.
Jaja kan i af andas med den högra näsborren och även trycket under ögonen har släppt. Hoppas på jag mår bättre imorgon.

Den muntliga delen på vårt grupparbete blev avklarat idag. Lite småtabbar från min sida då jag kom av mig och mindre skoj prata med hes förkyld röst samtidigt som man riktigt kan höra hur täppt jag är. Huvudsaken är den är gjord, vilket innebär godkänt moment.
Sista veckan nu på kursen så imorgon ska dagen ägnas åt min hemtenta som ska in på fredag. Är väl dags att börja?!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar