fredag 9 september 2011

Fredag

Fredag idag och helgen är här snart :)
Har bara lektion mellan 9:30-11 idag, skönt med tidig lektion blir dagen kort.
Hade tänkt åka ner till Skåne träffa framförallt barnen och mannen men även svärmor & co. Men blev beordrad av Pontus stanna hemma. Är ju sällan vi är ifrån varann, och barnen har inte heller haft nån chans sakna mig då jag varit hemma i 2 år så lika bra passa på njuta 2 dar till för på söndag kommer dom hem.
Kan säga att sova helt själv i vår 180 säng har varit underbart. Det är det jag saknar och behöver emellanåt bara få sova ostört. Men bor man själv i 3 år så vänjer man sig vara själv och jag trivdes med det, så när vi blev ihop hade jag svårt sova bra. Nu har man vant sig sova tillsammans men som denna veckan känner jag ändå skillnad på att jag är utvilad när klockan ringer, jag är pigg kl: 7 på morgonen! (hur ofta är man det?)
Men mammahjärtat saknar sina 2 barn... och jag hörde igår Svea börjar sakna mig... blir ett mysigt kramkalas på söndag som sagt.

Få se vad som sker idag, Martina kanske skulle till GeKås gör jag henne sällskap i såna fall. Imorgon lär jag träna :)

1 kommentar: