tisdag 13 september 2011

Workshop

Var workshop idag i skolan.
Väldigt rolig dag med övningar/lekar för att lära känna varann + det handlade såklart om sociologi. Enda trista är vi kunde haft den förra veckan och inte denna när vi både har en gruppuppgift som ska framföras muntlig på fredag + en individuell skrivuppg som ska lämnas in på fredag. Så hade gärna varit hemma och ägnat dessa timmar åt uppgifterna.

Men skrivit klart min uppgift och skickat till syrran., ska hon kolla igenom den rent akademiskt. Språkmässigt ligger man ju efter där. Men känns bra den är hyfsat färdig.
Imorgon och på torsdag har jag bokat grupprum på skolans bibliotek för vår grupp så ska vi göra vår uppgift. Hoppas vi hinner med det mesta imorrn så det bara blir genomgång på torsdag.
Ser inte fram emot redovisningen..... men bara på 15min så hoppas jag överlever.


Present till barnen från mig jag fyndade på Gekås.

2 kommentarer:

  1. Ställ dig stadigt på bägge fötterna och sträck på ryggen, så klarar du redovisningen galant! Alla är nervösa men det går över.

    Lycka till!

    SvaraRadera
  2. Tack! Ja alla är säkert det då det är den första redovisningen, men är ju ett tag sen man höll föredrag...

    SvaraRadera