tisdag 6 september 2011

Vägningen

Blev glad och förvånad över resultatet från vägningen. Kostade bara 80kr göra en sån här. Tycker det är roligat att ha och jämföra med sen om kanske 6 mån. Började ju träna smått här hemma i slutet av Mars men i Juli tog jag tag i det på riktigt med simning och under Pontus semester gick vi nästan 1 mil 4ggr/vecka.
Så under denna tid har jag ju lyckats gå ner 5,6kg själv (juni-idag) så vill inte veta vilka resultat jag skulle fått då i Mars om jag gjort en vägning.

Men i af mitt delmål är slaget :D (65kg) så nu siktar vi på målet 60kg. Fast tror jag kör 58kg väger jag som när jag träffade Pontus.
Fat% 31.8 ska ligga mellan 21.0-32.9, så ligger under men ändå högt
Fat Mass 20.5kg ska ligga mellan 11.7-21.5, också under men på gränsen
Muscle Mass 41.7 !! Känns kanon trodde det skulle va mindre, lär öka nu när jag ska upp på gymet.
Metabolic age var tyvärr 35 :( har ju inte ens fyllt 30. Men den minskar ju mer muskelmassan ökar så bara fortsätta köra järnet.

3 kommentarer:

  1. Så duktig du är!!!

    SvaraRadera
  2. Var har du gjort den vägningen nånstans? :)
    Grattis till fina resultat!

    SvaraRadera
  3. Jag gjorde den på Actic i city i Halmstad, så kolla om du har ett Actic hos dig, men andra gym har kanske nåt liknande.
    Tack!

    SvaraRadera