måndag 6 februari 2012

Hektisk måndag

En dag med blandad kompott.
Jag lämnade två ledsna barn då de började gråta 5min innan dagis, vara hemma två veckor är för lång tid så då blir Svea mammig och han hänger på. Men det va över när jag väl gått.

I skolan gjorde vi ena grupparbetet, känns fortfarande sådär men då vi är grymt oeniga så blir det mer tjafs är kreativa saker. Men får läsa igenom i veckan och hoppas vi känner vi kan lämna in det på torsdag.

Pontus skar sig på jobbet, nästan så fingertoppen höll på gå av :/ blää. Så jag fick susa och hämta barnen på dagis och nu är han lite handikappad med sitt bandage. Stygnen ska bort på måndag.

Ringde och tjatade på Hfab varför inget händer så hon jagade ifatt vems tur det är och hantverkaren fick snällt ringa upp och be om ursäkt. Två dar förra veckan hände inget och inte idag, inte ok. Visst dom ligger efter men som jag sa snart har dom 3 veckorna gått och leva utan badrum är ingen hit. Imorgon ska arbetet flyta på igen, och så fortsätta hoppas jag! Finns förhoppningar kaklet snart är på plats.

Mvh Lory

2 kommentarer:

  1. Ja, sätt fart på dem bara! Känns inte som okej arbetstakt.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nu har de kommit igång ordentligt men de ligger 2-3 dar efter schemat pga de började för tidigt hos oss de andra hantverkarna... alla säger olika men ska bli skönt när detta är över.

      Radera