onsdag 29 februari 2012

Klar

Ikväll tog det evigheter innan barnen somnade :( blir så jäkla drygt sätta sig med skoluppgifterna sent. Tack och lov hade jag gjort 3 av 5 frågor innan idag men alla ska ju göras helst lika bra och sen va det en diskussionsfråga. Men nu är jag klar och imorgon börjar man med seminarium 9.30. Sedan kör jag & Anna vidare med grupparbetet som ska lämnas in nästa vecka.... gäller att vi kommer någon vart nu eftersom vi bara jobbar 2 och 2 och man vet aldrig hur det är med barnen och dagis numera. Och såklart är det andra nya uppgifter nästa vecka också.

Har tvättat klart allting både i tvättkorg, sängkläder, fleecefiltar osv som jag kan hitta. Så nu borde det vara kliniskt rent hos oss från baciller om dom nu inte gömt sig i taket ;)
Visst allt ska vikas men blir en annan dag (ska få mannen att göra det).

Jobb står på schemat på fredag, sen är det fest hos bror min som fyller år på lördag och söndag blir en slappedag. Lite trist jag får gå själv men mannen tyckte inte det kändes bra boka barnvakt igen helgen efter vi redan varit iväg...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar