torsdag 9 februari 2012

Torsdag

Bra seminarium idag :) sedan cyklade jag in till stan och lunchade med syster. Blev sushi på Takenaka som vanligt, och sedan kaffe på Espresso House! Blev en vända på stan för smälta all mat, var inom body shop och dom har en härligt farlig serie nu med chocolate doft. VILL HA. Men håller i plånboken just nu sen jag shoppade mina jeans + jag beställt den sista litteraturen för delkurs 2 och 3. Vet ju inte än vad lönen blir nu i Februari och sen är det alla hjärtans dag, jag fyller år och ska ha syskon och vänner över på tårta och vad mannen ordnat för oss är hemligt. Men så fort jag inte får shoppa hittar jag massor.

Väldans tyst och tomt här hemma, men skönt för jag är trött.
Blev 25min på crossen och sedan 20min simning. Tog det ändå ganska lugnt man har ju varit sjuk och inte tränat på 4 dar så gäller komma igång igen i lagom tempo.

Imorgon blir det träffa Lisa och käka lunch. Hon ska bjuda på nåt hemlagat. Sedan blir det nog en sväng till gymet igen.
Lördag blir det jobba 11-19.

1 kommentar: