onsdag 17 oktober 2012

Aktiv dag

Ikväll testade jag passet CX works på gymet. 30 min bara mage och ländrygg, och man blir fullständigt slut efteråt i musklerna. Men när jag ändå va där så körde jag 25 min på crossen också. Lär ju känna av det imorgon.
Blir definitivt gå på det passet fler ggr.

Pontus hoppade över sin träning idag för han hjälpte Lisa flytta igår och så tränade han i måndes så hans träningsvärk har dubblats ;)

Annars idag tog jag nya tag i hemtentan, sökte praktikplatser (ingår ju inte i mitt program men man kan ordna själv som sen blir merit i ens CV) och var en sväng på öppnis med barnen i em. Får passa på när man har lite tid över för nästa vecka är det fler lektioner och tentan måste bli klar.

Nya mellanmålet kvällstid för mig när man är småsugen på nåt. Inte hittat rätt matrytm än sen jag började träna, är hungrig hela tiden känns det som.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar