fredag 12 oktober 2012

Öppnis & promenad

Var på öppnis idag mellan 9-11.30, riktigt high life va det idag. Var nog dubbelt så många mammor & barn idag än sist vi var där. Men trevligt träffa gamla bekanta som har barn i samma åldrar.

Annars i em var vi på Galgberget och gick. Lite kallt och ruggigt i skuggan men i solen är det skönt.
Och barnen fick springa av sin energi och plocka stenar.

Handlade saker vi missat i veckan, trist bara man kommer på sånt en fredag vid 16 tiden får man ju handla med alla andra. Men nu klarar vi oss hela nästa vecka med! (Skönt kan jag lägga fokus på hemtentan).

Precis tänt ljus, barnen badar och ikväll blir det vara ensam och kolla på massa avsnitt av Grimm. Pontus ska iväg och fika med en polare så han dyker nog in sent ikväll.

Såhär låg Svea & Ozzy igår när jag skulle lägga mig. Aw mysigt men var ju min plats så fick flytta på dom lite så jag också fick plats.

1 kommentar:

  1. Mys på många olika sätt! Längtar efter er... så länge sen...

    kramis

    SvaraRadera