tisdag 2 oktober 2012

Tjejkväll och karriär

Var och hämtade min väst igår på Lindex. Beställde den på deras hemsida men skickade den till butik då slapp man frakten :). Grymt fin och satt perfekt!

Igår hade jag tjejkväll med make up från Mary Kay och så bjöd jag på vin/ alkoholfri cider, kex, ost, frukt. Väldigt lyckat och trevligt va det. Blev jag shoppade rouge och ett läppstift. Alltid trevligt träffa mina tjejer, och utan barn kan man prata mer i lugn och ro och vi får mera kvalitetstid.

Idag kändes det däremot tungt komma upp och sen va jag i skolan till 17.30. Så just nu känns det som jag ligger back med sömnen en vecka...
Först lektion, sen hade jag anmält mig till karriärskaffe för beteendevetare så fick bra tips och idéer hur man nu ska gå tillväga med jobbsökandet.

2 kommentarer: