måndag 22 april 2013

Back again

Inte så lite bloggtorka har det varit.
Men nu är jag på banan igen med skolan, jobbet har minskat lite och jag har återfått min energi. Så passar på att göra om designen här inne så det känns nytt.

Idag körde jag lite mer än 1 timme på gymmet. Börjar komma in i rutin nu att ta mig dit och även få kläm å de nya övningarna syrran har visat. Trivs väldigt bra på dygnet runt gymet som jag börjat gå till. Nordic Wellness har ju två ställen nu i stan och det är minst folk samtidigt på dygnet runt gymet så är hellre där. Men skulle jag behöva barnpassning när jag ska träna får jag gå till det större som är f.d Form.

Sedan mötte jag upp syrran så tog vi en snabb shoppingrunda och lite lunch på Espresso House. Alltid trevligt med lite sällskap när man är i stan. Så imorgon ska håret färgas på nytt efter frisörbesöket så man slipper den här blekröda färgen. Annars blev det lite nya viner. Tog hjälp idag av personalen så nu hoppas jag dessa ska smaka gott och passa för ändamålet.



Nu ikväll fortsätter jag med att "gå in" mina skor. Högläge är det som gäller enligt svärmor. Är endast högerfoten som klämmer lite, men är ju för att den är lite större. Väldigt snyggt med mjukisbyxor och högklackat ;)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar