torsdag 31 januari 2013

Ingen snö

Blev ett 30min CX Work pass på gymet. Kändes man blivit svagare så lär nog ha träningsvärk imorgon. Men det va skönt vara tillbaka.
Köpte sedan present till Amos & Emmi då vi ska på fest hos dem på lördag. De fyller väldigt nära varann så gör de rätt i att slå ihop och hyra lokal. Även barnen ska med så blir en lugn kväll för vår del.

Passade på köpa ett par nya jeans på Lindex för bara 299:-. Råkade ju spräcka ett par förra veckan när jag satte mig på huk på dagis. Men fick de jeansen av Liz när jag väntade Svea så de har ju hållt länge. Alltid skoj uppdatera sig lite man tröttnar ju på sina kläder emellanåt.

På väg från dagis påpekade Svea att snön är borta och då kan man cykla. Hon har pratat om sin cykel ett tag nu och så sa att man inte kan cykla när det är snö och det har hon lagt på minnet.

Så väl hemma plockade vi fram hennes cykel och Esbjörn fick ta trehjulingen. Hon kan bromsa nu jättebra och det märks inte hon haft uppehåll med cykla det.
Esbjörn däremot vägrar trampa så han puttar fart med fötterna. Han blir så jäkla arg för det går sakta och så blir han nog trött och svett av det. Märkte det när vi kom in igen han va jättevarm på ryggen, men då frös han i af inte ;).
Får väl se om han lär sig trampa vore smart så båda kan cykla, annars vet jag inte hur han ska hänga med Svea i vår och sommar.





1 kommentar:

  1. Då känns det ju lite som om våren är på gång! ;)

    Kram

    SvaraRadera