tisdag 23 april 2013

Ledig dag

Började dagen hos min frisör idag. Var på tiden då det var 8 veckor sen sist! Blev lika nöjd som alltid och så bokade vi in klippning med styling på bröllopsdagen. Lika bra vara ute i god tid.

Sedan bestämde jag mig för att ta en dag ledigt från allt precis som förra veckan så barnen var hemma från dagis idag. Pontus körde oss till Eurostop sedan stack han för att träna och så lunchade vi på Mc Donald's. Haha enda gången det är ok för mig slarva med mat är när jag vill ha heldag med barnen! Då vägrar jag göra en massa tråkiga sysslor som man gör alla andra dagar. Sen tog vi bussen tillbaka till Vallås och gick till öppnis och så var vi där tills det stängde. Idag var det extra skoj för barnen då det var två barn från deras dagis där. Avkopplande eftermiddag tycker jag.

Annars ikväll har jag färgat håret, målat naglarna. Känner mig alltid som snyggast med ny färg och nyklippt i håret!

Imorgon är det åter till vardagen då jag ska till Laholm och intervjua två personer inför vårt projektarbete med skolan. Sedan har man det tråkiga efterarbetet med att transkribering...



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar