tisdag 22 november 2011

Back on track

Nu är jag på benen igen. Fick feber och med den reumatisk värk. Så låg pall hela söndagen och igår med. Kändes sådär missa föreläsningar men huvudsaken är man blir frisk, tvingar man sig iväg i af är man bara sjuk en längre period.

Idag hade vi vår enkätutdelning på 2 föreläsningar och det gick jättebra. Alla deltog och vi skulle få ihop totalt 60st vilket kändes som en svårighet i början men vi hade sån tur så ena klassen vi besökte idag var 40 pers. Så vi är klara med våra :)

Hemtentan kollade jag igenom efter lunch och ska lämna in den imorgon. Känns inte som jag kan tillföra mer, bara hoppas på G. Efter den feministiska teori tentan jag fick tillbaka med G- vet man ju inte längre hur det ska gå. Alla lärare är verkligen jätteolika.

Så imorgon ska jag unna med en hemmadag med barnen! Få se om det blir nån lekträff eller om vi går till öppnis.

Torsdag ska jag jobba 7-15, fredag först skola 9-11 sen jobba 13-17. Så jag passar på njuta av varje ledig stund jag får.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar