tisdag 8 november 2011

Pust

Puh vilken dag.
Sov knappt 6h Svea var ledsen i sömnen, jag hade svårt komma till ro sen ringde Pontus alarm vid 05 av nån anledning sen ringde mitt vid 6.30... Väl på gymet lite efter 8 hade jag ingen ork så tog det lugnt. Huvudsaken man rör på sig.

Sen har jag varit i skolan och läst, hemtentan ska utgå från denna bok så lika bra komma igång.
Handlade lite på Ica och sen cykla med allt hem :/

Ikväll har barnen och jag inte dragit jämt alls :( avskyr detta med laga mat och va ensam med dom. När Pontus jobbar fm skift är dom inte hälften så pipiga och vill hjälpa till i köket idag var det helt tvärtom. Hade det inte varit för att jag behöver lagad mat på kvällen hade jag gjort mackor och gröt. Hoppas det bara va en dålig dag...

Nu har jag hämtat kraft från kaffe och avatar ;) så blir läsa sista kapitlen.

Mvh Lory

1 kommentar:

  1. Usch ja, sådana är en del dagar. Det sämsta är att barnen är bra på att känna av hur vi vuxna känner oss och då blir det en ond cirkel.

    Du får väl plocka fram dina skådespelartalanger, det brukar jag få ta till i skolan. Ansträngande men det går! ;)

    kramis

    SvaraRadera