onsdag 9 november 2011

Öppnis & Lisa

Hälsade på Lisa idag i hennes nya lägenhet och jag blev kär direkt :) jag har svårt det här med hitta hem känslan av alla mina 11 boenden är det 2 som känts som hemma. Så att köpa hus med mig lär bli ett hell. Men i af supermysigt hade hon och hon hade Moa på besök (en doggo argentino) så blev långrunda med henne och massor av snack.

Esbjörn somnade inte förrän 12.30 så blev inget dagis för dom utan jag tog dom till öppnis istället. Första ggr denna termin och med den nya förskolläraren, var lite nytt men trevligt som alltid.
Lite jobbigt med dessa sovtider för på fm veckorna lägger dom barnen 12.30 på dagis så han är van sova då, men på em veckorna ska vi lämna kl 13 då ska han hunnit äta och sova... Annars får han lära sig den hårda vägen, kan inte alltid vara hemma för han inte sover. Så imorgon måste jag påbörja min hemtenta.

Mvh Lory

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar