torsdag 17 november 2011

Ro i kroppen

Äntligen känner jag lite ro i kroppen. Svarat på 2 av 3 frågor på hemtentan. Imorgon har jag fram till lunch på mig sitta med resten sen är det seminarie. Alltid skönt bli klar med det mesta så man sen bara har att läsa igenom och ev rätta några fel. Visst den ska inte in förrän den 25 men nästa vecka ska vi dela ut enkäter som ska fyllas i, jag jobbar tors & fre (vad jag då tänkte på när jag tog det?) och måndag är heldag och Pontus jobbar eftermiddag, så jag vet hur mina kvällar blir. Jag är död när jag lagt barnen.

Beställt lite julklappar idag med, så himla skönt beställa från nätet slippa bege sig ut i butiker :) dock blir det en ullared resa efter lönen för barnens julklappar kostar ju bara hälften där än vad dom gör här i butikerna. Sen ska vi ha lite annat också. Jag gillar vara ute i god tid, få se om Pontus kör som förra året åker runt sista arbetsdagen dvs. den 22 och köper sina. Fast i år kan han ju t o m vänta till mellandagsrean då jag ändå inte kommer ner förrän den 26:e ;)

Strax kommer barnen hem och då är det slut på lugnet jag haft här hemma. Sitta hemma vid datorn med musik och plugga är så jäkla skönt. Fixar inte sitta varje dag i skolan med allt sorl.

3 kommentarer:

  1. E d så pass på ullared? :) Ska dit snart så tänkte passa på att köpa till H. Jättebra att de är så mkt billigare!

    SvaraRadera
  2. Ja det är sjukt att samma lego tex kostar 300:- på br och kanske 149:- på gekås. Så absolut ska ni köpa saker till H där!

    SvaraRadera
  3. Jag vill gärna ha era önskelistor snart! :)

    SvaraRadera