fredag 23 december 2011

Dan före dopparedagen.

Full rulle för oss idag. Vid 11.30 kom Lizette med hundarna så käkade vi scones :) Kort därefter kom Pontus hem med Svea, de hade varit och handlat de sista julklapparna. Hann hon äta lite med oss också även det är mest smör och ost som slinker ner.
Viktor kom förbi en liten runda innan han började jobba.

Sedan på eftermiddagen kom Lisa förbi en snabbis med mina Mary Kay produkter jag beställde för ett tag sen. Tackar så mycket. Fick även en extra gåva eftersom det tagit lite tid. Alltid uppskattat få kompensation :)

Märktes att barnen vaknade vid 06 idag, heeeelt slut var dom vid 17. Så blev bad och innan 18 sov Esbjörn. Visst det betyder han vaknar tidigt imorgon med men han får försöka sova i bilen på väg ner och kanske nåt mer på eftermiddagen så han orkar med julfirandet.
Så ikväll har vi kollat på Cars 2 och käkat popcorn och allmänt myst.

Hämtade ut mina kläder jag beställt från bonprix... men klänningen åker definitivt tillbaka. Usch och fy den var inte alls snygg på :/ Få se hur jag gör med koftan... inte alls samma material som min förra som jag är helt kär i, men den satt i af snyggt. Jaja jag hinner fundera nu ändå dessa röda dagar när jag ändå inte kan posta iväg returen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar