söndag 4 december 2011

Helgen

Varit en bra och skön helg borta. Man behöver komma bort hemifrån slippa tänka på städ, tvätt och koppla bort skola/jobb. Barnen har sovit till 9 både lördag & söndag så känner mig utvilad, hade lätt kunnat vänja mig vid sovmorgon.

Var skönt fått shoppat nya tröjor och 1 linne. När jag började handla på New Yorker hade jag stl XL/L nu köpte jag S :) kändes jäkligt bra!

Skoj komma iväg på julmarknad då det blev inställt 1:e advent pga stormen, man får ju jobba på julstämningen i år då det bara är regn och blåst ute.

Veckan som kommer är det skola till 100% då uppsatsen ska lämnas in på fredag, så nu jäklar får vi lägga i en högre växel. Sedan är denna kurs slut och den nya börjar 12/12. Ingen rast eller ro trots det blir jul & nyår.

Hoppas er helg varit bra!

Mvh Lory

2 kommentarer:

  1. Men var är den andra som hörde till den andra vagnen? Passar inte den åkpåsen?

    SvaraRadera
  2. Jo den är kvar, hade tänkt sälja vagnen men får väl använda åkpåsen i vinter till Esbjörn sen sälja vagnen.

    SvaraRadera