torsdag 22 december 2011

Träning

Blev 40min träning på gymmet, så härligt att komma igång igen. Synd gymmet är stängt julafton & juldagen, jag hade velat träna då... Dock har dessa 3 veckor utan träning satt sina spår, hela 1,3kg har jag gått upp :( Visst kunde varit värre men aldrig skoj gå upp. Efter jul/nyår blir det hårdträning igen.

Fixade båda glasögonparen så nu passar dom igen. Sedan blev det lite lunch på Brooktorpsgården när jag ändå var i stan.

Annars hemma har jag betalat räkningarna, skönt ha det gjort innan jul. Bara dom få vi har på autogiro som dras den 27:e.
Imorgon kommer Liz hit vid lunch, ska jag bjuda på scones. Hinner vi ses innan jul och Pontus ska ändå in till stan och handla de sista klapparna så får vi tid till tjejsnack. Blir barnen glada få träffa hundarna med, var ett tag sen de var här.

2 kommentarer:

  1. Då får vi ut vandra när du kommer så du håller matchvikten! ;)

    Ha så mysigt imorgon och hälsa Liz!

    SvaraRadera