fredag 16 december 2011

Min dag

Annars idag har jag käkat lunch på Espresso House och förberett inför intervjun som ska handla om en livsberättelse. Min mormors väninna ställer upp då det ska vara en pensionär men helst inte en släkting. Men vi ska ses den 2/1, men ju mer jag gör klart nu så kan jag njuta av lite ledighet i mellandagarna.

Väl hemma har jag lyssnat igenom intervjun vi gjorde i tisdes och lagt till/ändrat på den. Nu är jag nöjd. Får se vad mina kollegor säger. Vore skönt om vi kunde mejla in den snarast så har man det avklarat.

Handlade nya blommor till köket på Blomsterlandet idag med, de vi hade i köket är för risiga. De halvdör, jag återupplivar dom, de halvdör igen osv. Så nu är dom helt enkelt för risiga. Herregud vad dyrt det är med plantor :/ får uppdatera resten av lägenheten senare. Visst jag fick lön idag från taxi :) men kanske kommer vi handla eller nåt när jag är nere i Skåne över jul. Har ju inte varit på Väla sen de byggde om. *skandal* ;)

Borde träna har inte gjort det på 2 (!) veckor pga först uppsatsen sen förkylning. Känner mig frisk nu så se om det blir nåt pass i helgen. Annars hoppas jag att jag hinner nåt nästa vecka. Känner alla dessa kilon jag kämpat mig igenom så ska jag inte gå upp igen för det blir jul.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar