tisdag 24 januari 2012

Kalldusch

Morgonen avlöpte bra då jag hann äta frukost och ge mig av innan gubbarna kom som fixar här hemma. Men på dagis fick man tyvärr en kalldusch. En liten lapp som meddelade att 2 ur personalen ska sluta, en redan nu i Feb den andre i Mars/April. Barnen har dom som favoriter och det är även så att det är dom som vi haft som bollplank, handledare och dom som gjort att vi trivts super med vårt dagis. Ville helt ärlig bara gråta, men kände det passade sig inte mitt i min lämning... nästan så man helt tappade lusten...

Så för att komma över det jobbiga utan att bryta ihop på stan så blev det 60min träning och sedan lunch. Då var huvudet tomt och jag kunde sätta mig och läsa det jag skulle till imorgon.
Sedan hämtade Pontus mig så käkade vi på Burger King (jag vet där försvann all den träningen) och pratade om hur vi kände ang dagis. Man måste ventilera sånt här. Men får väl försöka låta det smälta in och ta det som det kommer, de nya tjejerna blir säkert jättebra och det finns 1 kvar vi tycker jättebra om.

2 kommentarer:

  1. Hoppas det kommer två nya toppentjejer eller killar! :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Blir tjejer, killar känns sällsynta i den branschen.

      Radera