måndag 9 januari 2012

Uppföljning

Var inte bästa redovisningen i mitt liv, men alla andras var med som vår ;) märks det varit jullov så folk har sänk ribban lite.
Annars har jag ikväll tittat igenom min ena tenta levnadsberättelse och den har börjat ta form. Skönt för ena boken ska lämnas igen på bibblan på onsdag så försöker ta så mycket som möjligt nu ur den. Sedan har jag en till uppgift jag inte ens påbörjat...
Men dagis imorgon *jippie* så då har jag från 9-15 på mig med mina uppgifter. Vara själv i en tyst lägenhet. Och barnen klättrar på väggarna så dom kommer nog bli glada av att komma på dagis. Ska bli skönt med vardag och rutiner igen.

Gym uppföljningen var bra. Han jag hade jobbar som PT så han han körde på som om jag hade han som PT. Körde på stenhårt så jag var helt skakis efteråt i kroppen, så imorgon kommer man ha träningsvärk misstänker jag. Men känns gött fått lite nya övningar och känner mig peppad. Min protein shake är helt ok och man blir mätt på den ett bra tag så detta kan nog bli bra.

1 kommentar:

  1. Hoppas de kommer att bli glada för att gå till dagis igen imorgon, länge sen sist...

    Själv möter jag förhoppningsvis 24 glada barn imorgon...

    Lycka till med plugget!
    kram

    SvaraRadera