måndag 16 januari 2012

Lista

Idag har jag gjort en to do lista. Har en jäkla massa måsten i huvudet som poppar upp då och då, men så glömmer man, hinner inte osv.

Så idag började jag med boka bvc besök åt Sveas fot då hon har nåt konstigt märke där under och haft det ca 1 månad. (jag vet vi skulle gått för länge sen). Bokade om min tid till *** och ordnat barnvakt. Vissa saker man skrivit ner känns tramsiga som man borde komma ihåg, men lika bra skriva ner allt nu och stryka det efterhand så vet man att det är gjort. Nästa viktiga sak jag har är boka ett uppföljningsmöte för Esbjörn på Norre Katt för hans förkylningsastma (skulle bara varit gjort innan dec). Sånt här är jag expert på att skjuta upp då barnen mår bra, men jag vet man ska göra alla besök.
Kanske blir jag lite mera ordningsam nu eller i af slipper ha allt i huvudet.

4 kommentarer:

  1. Alltid bra och underlättande att skriva upp och bättre sent än aldrig... ;)

    SvaraRadera
  2. Hmmm... och vad behöver pappa komma ihåg då??? ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag ska sparka iväg honom till läkaren för sin vårta på foten *urk* och påminna om boka besiktning till bilen. Tandläkaren borde han gå till men få se efter bes av bilen. Förhoppningsvis gör han en egen lista ;)

      Radera