tisdag 17 januari 2012

Renovering

Fick lapp idag på brevlådan om att på måndag 23/1 kommer det hantverkare hit och börjar renovera vårt badrum då det är fuktskadat. Så mellan 8-16 får inget användas inte ens toaletten. Dusch/badkar får ej användas under hela renoveringen som tar 3-5 dar, dusch finns på en gata längre bort om nyckel hämtas mellan 7-7.30 eller 13.13.30. Vem fasen är ledig de tider? Tack och lov har jag mitt gym kan jag duscha där, Pontus har sitt jobb. Men barnens kvällsbad som är en del av deras läggningsrutiner....?
Men ska bli gött få ett nytt fräscht badrum :)

Så idag började jag med att tvätta, lika bra tömma tvättkorgen så man klarar nästa vecka utan sin tvättmaskin. Tur det är Pontus fm vecka och jag har en del i skolan så man kan fly dit ;)

1 kommentar:

  1. Barnen får väl bada i köksvasken då!? ;)

    Men fint blir det!

    SvaraRadera