söndag 11 november 2012

Fars Dag

Fars Dag idag och i år har vi valt att gå ut med mamma, pappa & mormor. Annars brukar jag och Pontus gå själva och ordna barnvakt men vi ska på fest om några veckor så kände det var roligare att gå ihop med min familj.

Blev Olivers här på Vallås som vi gillar och mina föräldrar har aldrig varit där så passade bra. Barnen lekte som vanligt i deras lekhörna och det va lugn stämning där idag. Väldigt trevligt!

Esbjörn somnade i mitt knä hemma på soffan och sover gott nu för natten, Svea är tvärtom och vägrar sova. Någon kommer vara trött på dagis imorgon. Shit de har varit hemma nu i 10 dagar från dagis så de lär va slut. Själv har bacillerna flyttat sig från halsen till bihålorna på mig så känner mig knappast bättre :/ bara det inte blir bihåleinflammation det har jag inte tid med.

Jag och katterna myser i soffan och Pontus är och tränar. Har varit en riktigt bra söndag :)

1 kommentar:

  1. Låter som en riktigt trevlig dag!
    Här har inte varit någon far att fira idag...

    Hoppas du kan krya på dig och känner dig pigg snart!

    Kramar

    SvaraRadera