torsdag 15 november 2012

Veckan

Var hemma även mån - ons denna vecka och vilade upp mig. Försökt läsa ikapp i litteraturen, men är inte samma sak om vara med på en föreläsning.
Nu äntligen idag börjar jag känna mig som en människa. Bara hostan kvar men den lär man ju ha nån vecka till.

Fick tillbaka min hemtenta och det blev mitt första VG på en hemtenta :D har ju annars bara fått det på salstentorna innan. Känns jäkligt härligt få den egoboosten!

Helgen som kommer är min jobbhelg, men är dagpass så känns bra.

Jag behöver komma igång igen med fasta rutiner. Nu när vi varit hemma sjuka ställer man ingen klocka, vilar när det behövs och äter när man är hungrig. Så man är lagom mör nu när klockan ringer på morgonen. Får väl se när man vågar träna igen, känner jag skulle behöva röra på mig innan man växer fast i soffan ;).

1 kommentar:

  1. Låter skönt att du börjar bli bra igen. Längtar så efter att träffa Esbjörn och Svea idag!

    Kramis

    SvaraRadera