torsdag 22 november 2012

tacos, hemtenta & bok

Varit en trist vecka. Haft en ny hemtenta så suttit med den varje dag så ögonen nästan blivit fyrkantiga. Men lämnade in den idag så nu tar jag helg!

Syster Siri är hemma från USA nu i 10 dagar så ikväll samlades vi syskon hemma hos mamma & pappa och käkade tacos. Tyvärr var Svea varm och hängig så hon var väldigt gnällig och mammig under kvällen. Hoppas det nu bara är lite feber så vi inte blir sängliggande igen. Esbjörn körde sitt vanliga race ;). Men var hemma lite innan 21 så hann ändå vara där en bra stund. Barnen sov inom 5 minuter det kan jag lova.

Ikväll beställde jag den 8:e delen från House of Night. Är egentligen en bok för ungdomar men skönt med lättlästa böcker mellan varven. Och inte en krona behövde jag betala eftersom jag hade återbäring på bokus :). Alltid trevligt med gratis.

http://www.bokus.com/bok/9789175030982/uppvaknandet/




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar