tisdag 26 juni 2012

Ändringar

Pontus jobbar em skift denna veckan också + övertid på fredag så blir en extralång vecka känns det som. Men är hans sista vecka då hans semester börjar på måndag :)

Även mina tider blev ändrade så imorgon blir det fika med fina Angelica från skolan vid 10. Vi ska gå igenom B-uppsatsen se vad det är för kommentarer vi fått osv. Men måste vara hemma till 13 sen måste ju Pontus åka till jobbet.
Vid 14.30 kommer Liz & Viktor och är barnvakt eftersom jag inte kunde boka om min tid på face and body. Eller ja deras nästa lediga tid var v.30 och nej så länge har jag inte lust att vänta så fick bli en nödlösning.

Nästa vecka börjar jag jobba på mitt sommarschema skulle jobbat tors-lör men nu blir det mån, tis och lördag. Men samma timmar så spelar ingen roll vilken dag man sitter.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar