tisdag 26 juni 2012

Träna, handla & lekplats

Känns i kroppen man styrketränade idag. Har ju sen Maj bara kört crosstrainer och magövningar, men idag gick jag ner till gymet och körde bara 25min cross och 30min styrka. Men känns direkt speciellt i armarna. Man hinner ju tyvärr bli lite svagare så ska försöka köra styrka 1ggr/vecka eller varannan i af.

Sedan bar det av mot Maxi för att handla idag. Vi behövde fylla på kyl och frys + vi handlade allt inför Sveas kalas på lördag. Herre jävlar längesedan vi handlade så mycket. Vi gick med varsin kundvagn och Svea hade en liten så folk glodde lagom mycket (eller så berodde det på att jag gick i mina träningskläder?). Men skönt ha det gjort nu ska det bara städas lite och såklart bakas.

Idag sken solen även om det blåste lite så när Esbjörn sovit klart så gick vi ner till lekplatsen här. Liz & Viktor kom ner från sin lägenhet en stund då de hade hört oss ;) och sedan kom även en mamma med sina 2 barn som går på deras dagis så de kunde leka med varandra. Härligt med en utedag och det märktes de var helt slut idag. Knappt de ville gå hem, men kommer en ny dag imorgon med.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar