tisdag 12 juni 2012

Tisdag

Postade iväg 2 av paketen från tradera! Gillar när de är snabba med betalning och då skickar jag även på direkten.
Vann även själv en vit kofta från danska märket culture (kanske något du kan spana in också Ingrid?) som jag precis hittat och fastnat för. Dock kostar det en slant de plagg som Nordic Safari har så alltid skoj finna några fynd på tradera.

Annars idag blev det öppnis mellan 13-16. Men märktes vi alla vaknade 06 idag för det var trots, sura miner och inget var som det skulle sista timmen. Svea kan få riktiga utbrott nu när hon bara skriker och blir tokig. Det är så man gärna hade gått hem sovit en stund och lämnat barnen där ;)

Imorgon är det den årliga kollen hos tandläkaren för båda barnen så ska vara där klockan 10. Hoppas att det blir goda besked, för jag tycker vi är/försöker vara noga med tandborstningen.
Sedan lite efter 11 kommer Linda med sin dotter hit på lekträff.

1 kommentar:

  1. Ja, jag tror jag har några plagg av det märket. Svea är snart 3 år, det märks nog... ;)

    Lycka till hos tandis!

    kramis

    SvaraRadera