måndag 25 juni 2012

Kamera

Eftersom Pontus har köpt en ny superhäftig systemkamera som tar superbra bilder blir man ju avundsjuk och ens kamera i Iphonen suger rejält.
Dock vill jag ha en smidig kamera att bära med mig på lekplatser, skolan osv. Pontus har hjälpt mig kolla runt på olika modeller och vi har väl fastnat för denna modell Canon Ixus 230 HS. Den kommer i flera färger och såklart är den blåa slutsåld :(.
Så mitt i-landsproblem är ska jag välja rosa, lila, svart eller silver????? Klicka på länken så ser ni de övriga färgerna. Kom gärna med förslag :).


Bild lånad från NetonNet.
http://www.netonnet.se/search?query=+Canon+IXUS+230+HS+

4 kommentarer:

  1. Svar
    1. Men rosa är ju din färg Annelie :) men den ser grymt snygg ut!!

      Radera
  2. Lila eller silver! :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Få se vad det blir ska ner i butik och känna & klämma på en först :)

      Radera