torsdag 30 augusti 2012

Jobb + fika

Jobbade till 15 idag och på väg till dagis ringde jag morsan och bjöd in mig & barnen på fika ;).
Visste ju att Dior skulle dit så blev sugen på fika jag med + att få va social.

Denna vecka är så trist när Pontus jobbar till 23.30 vi ses först på fredag em. Vi kommunicerar via sms så man vet vad som ska göras.

Barnen hade visst fikat på dagis så idag blev det kaka på kaka, men de åt bara lite hos mamma. Sedan röjde de järnet bland de leksaker hon tagit fram och busade med moster.

Väl hemma var det bara varva ner och sen dricka välling, kände att laga kvällsmat var onödigt. Svea somnade på två röda helt slut, bara Esbjörn som snurrade lite med alla sina traktorer och bilar i sängen. Själv är jag helt slut och kommer nog somna tidigt idag. Men imorgon slutar jag 13, så kommer kännas som mer ledigt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar