fredag 31 augusti 2012

Shopping

Slutade 13 idag och väl hemma stack vi ner till stan för att handla några småsaker.
Blev en ny laddade till Pontus iPhone då det är lite strängt dela på en, bröllopspresenten fixad och så lite nya underkläder på twilfit. Hade 50:- rabatt där så unnade jag mig fast jag egentligen inte tänkt shoppa så mycket denna månaden.

Tog lite frukt på torget med så fick barnen mellanmål. Det går bra att gå utan vagn med barnen i stan om vi håller de i händerna. Esbjörn har noll koll så han sticker gärna + en fredag em på stan innebar mycket folk.

Snart höst och jag måste allvarligt ta tag i att ordna nya skor till mig. Kör ju gympaskor nu dagligen men vill gärna ha nån känga. Va sjukt nöjd med mina förra men de är så slitna då jag haft de i 2 år nu. Jag hatar köpa skor, jag är så sjukt kräsen och de måste va bekväma. Tur jag har vinterskor sen förra året har jag ett problem mindre i år ;).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar