torsdag 28 juli 2011

Bytt grejor

JA nu funkar min cykel igen!! Nästa gång jag ska festa lämnar jag den hemma tror jag ;)
Ska ju iväg tidigt imorrn så skönt ha min cykel, går det fortare.

När lilleman vaknar ska vi ut på promenad, igår blev allt fel då han inte lyckades somna i varken bil eller vagnen så idag får han sova sin fm lur hemma. Kanske dagen blir bättre än igår (kan ju inte bli sämre).

Fick tag i nya skor till Esbjörn, stl: 21 blev det som första skor. Men han har breda fötter och ankel då funkar inte dom mindre stl.

Polarn och pyret va helt utplockat så blev en tröja till Svea, fanns inget i Esbjörns stl. Och stl: 80 som vi fått till honom va jättekort i armarna... Suck... Va ju han som behövde kläder.
Men han är ju lite större så 86 sitter bra nu och 92 som egentligen är 1,5-2 år storleksmässigt är bäst köpa har han nåt att växa i och ha i höst/vinter på dagis.

Mvh Lory

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar