tisdag 26 juli 2011

Utan telefon

Idag har vi alla varit effektiva.
Jag tränade ju på fm och sen stack Pontus och Svea in till stan. Han har nu lämnat in sin telefon till Telia eftersom hans knapp slutat funka. Lite jobbigt på en Iphone då man knappt får igång telefonen då. Så nu är han utan i minst 10 arbetsdagar.
Ni får ringa/sms min istället om ni vill han något.

Sen lämnade han in mitt cykelhjul se om dom kunde rätta till det. Han lovade inget men få se imorgon. Men slapp i af betala om han inte kunde fixa det :) annars skulle det kosta ca 250:-. Halva summan av vad en ny fälg kostar. Så nu håller vi tummarna.

Jag var ju ensam med Esbjörn och vi lyssnade å musik och myste. Blev dock lite kort för sen ville han sova som alltid på em.
Men nu verkar han vilja vara lite hos mig. Han har blivit så extremt pappig nu under dessa 2 veckor då Pontus varit hemma. Shiiit hur ska det då bli när han är pappaledig i 2 månader???

Imorgon bli det nog Båstad en runda, behöver byta skorna Esbjörn fick av farmor. Dom passade inte alls :/ hoppas vi hittar några nu när det är rea överallt.
Och förhoppningsvis få mitt cykelhjul lagat och klart.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar