tisdag 12 juli 2011

Träning

Cyklade till stan för simma med Dior, hade motvind heeeela vägen in :/ lagom trött väl framme. Simmade 30min, har aldrig simmat i hela mitt liv som motion så redan efter 10min var mina armar slut men jag kämpade på och jodå jag tog mig igenom dom 30min ;)
Sedan cyklade vi hem till syrran som bor på Bäckagård ca 4km bara motvind och med redan skakiga ben efter simningen så orkade jag knappt. Var som spagetti väl framme. Fy fan vilken dålig kondis jag har.
Medan syrran fixade käk pausade jag på en stol.

Var i af superskoj ses och snacka om allt och inget. Dom har haft en toppenvecka i Turkiet och hon fyndade finfina saker. Blev avis...

Men jag fick komplimang då hon tyckte jag blivit smal :D
Vägde mig på badhuset och deras våg är nog mer säker en vår här hemma som e gammal som gatan och har nu bara 1,2kg kvar till delmålet. Dvs då är alla gravidkilona borta! :D
Även minskat i midjan med 4cm (sist jag mätte mig var i Maj så har ju ändå gått sakta). Men har tappat ca 3kg på 1 månad och 1 vecka så det känns toppen det äntligen börjar ge lite resultat dessa promenader.

Man ser i af en framtid med en smalare mage innan årets slut!
Hoppas bara på gym i höst med så man kan variera sig lite mera. Träning hemma i all ära, men skönt komma bort emellanåt. Känns som man ger järnet på ett annat sätt då.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar