måndag 25 juli 2011

Träning

Började styrketräna hemma i slutet av Mars. Hände då inget alls på vågen och i början av Juni gick jag med i en viktklubb mest för att se vad exakt ens mat innehåller.
Och bytt all pasta till fullkorns pasta istället. Små förändringar lite hela tiden så blir det inte så mycket och drastiskt ibörjan. Vill hellre äta allt och unna mig saker än ta bort vissa ingredienser. Och minska på portionerna! Det är nog det som märks mest nu, man orkar inte alls lika mycket längre.

Mått 28 Mars
Byst: 96cm
Midja: 88cm
Mage: 93cm
Rumpa: 104cm
Vikt: 70.6kg

10 Maj
Lår: 60

Mått 25 Juli
Byst: 92cm
Midja: 76cm
Mage: 85cm
Rumpa: 100cm
Lår: 58cm
Vikt: 66.6kg

Så på 4 månader har midjan minskat med 12 (!) cm och magen med 8!!!! Jäkligt gött.
Minskat vikten med 3,4kg sen Juni då jag gick med i viktklubb.se.

Nu när man ser resultaten är man bara mer sporrad att fortsätta träna och vara nyttig!
Så 1,6kg kvar till mitt delmål på 65kg.
Får börja fundera hur man ska fira det ;)

3 kommentarer:

  1. Bra jobbat sis, duktiga du! :D fira med en ansiktsbehandling eller fixa naglarna ;) ses imorgon

    SvaraRadera
  2. Bra jobbat! Ska också köra på mindre portioner men äta det jag vill. Försöka dock dra ner lite på chips, godis och liknande. Hoppas på att jag får lika bra resultat! :)

    SvaraRadera
  3. Tack!
    Lina: Ja minska portioner gör jättemycket, visst man är hungrig dom första 2 veckorna :/ men sen har man vant sig. Håller tummarna för dig :)

    SvaraRadera