torsdag 21 juli 2011

Tradigt

Vilket tradigt väder :(
Inte varit ute en sekund idag... känner hur rastlös jag är nu.

Grabbarna hade tänkt dra till stan för nån öl på uteservering men skippar det då det bara öser ner. Tråkigt för Pontus, han hade nog behövt komma ut lite.
Thomas åker hem sedan med 22 tåget, han pallar inte med vakna upp till 2 barn som skriker ;)

Imorgon får det gärna vara uppehåll ska jag cykla till Lisa-Marie. Ska vi gå tillsammans till högskolan kolla in deras info om hösten och ev gå rundvandringen. Jag har ju bara varit i ett hus på högskolan då jag gjorde högskoleprovet annars kan jag inget om det stället. Så mest bara för slippa gå runt och se vilsen ut jag ska dit. OM jag nu kommer in.

2 kommentarer:

  1. Verkar bli en blöt dag till, sen får vi hoppas solen kommer tillbaka...
    Lycka till imorgon! Håller tummarna för nästa intagning.

    SvaraRadera
  2. Vi har faktiskt haft en del sol hhär idag men väldigt kvavt. Behövs mer regn och åska.

    SvaraRadera